Städvecka i Gnarp V.18

 
Tänkte gå ut och städa vägarna i mitt närområde i veckan. I första han tänkte jag ta sträckan jag städat under tidigare städdagar. Kyrkvägen—tågstation. Inriktar mig i första hand på pappers och plastförpackningar som kan recyclas. Kanske kan andra gnarpsbor göra samma sak och utlyser därför en liten städvecka. Om du hänger på skriv här i evenemanget vilken sträcka du tar så det blir lite samordning. Har du säckar som bara måste fraktas till tippen och inte kan recyclas ring mig så löser vi det.
Anders
Använd länken för att komma till evenemang. https://www.facebook.com/events/1311664892263326/?notif_t=plan_user_joined&notif_id=1493694018761116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0