49:ers

Igår var det dax, 49 år. Ett år till 50. Det kan låta gräsligt i sig för man tycker, i.a.f jag att ungdomen är rätt nära en. Tycker att jag kan känna på både 20, 30, och 40 år åldern och ändå komma ihåg känslan. Ens föräldrar och mor och farföräldrar var egentligen inte så gamla, åtminstone inte där inne, även fast man tyckte det som ung.
 
Fina presenter fick jag oxå, och besök av nära och kära. Vi käkade tårta och hade det trevligt. Skidorna fick vila, det var kanske tur, för det verkade jäkligt svårvallat.
 
Nu ska jag kliva upp ur sängen och hasa mig iväg till köket och koka kaffe innan jag rullar mot stan, kanske får jag Fanny med mig som sällskap oxå, kan höra att hon lever om på övervåningen. 
 
Ha en bra dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0