Vilken afton.:)

Ikväll hände det grejer. Typiskt torsdagar.
Kom hem cyklande vid halv fyra med 2 liter laktosmjölk. Stuvade makaroner, stekte korv och åt med tjejerna. Carina kom hempendlande med bilen vid 18.00 och jag stod beredd att haka på transporten. Fanny ledde på hästen och hon och jag begav oss upp på ridklubben för att bygga banan till träningen som började 18.30. När vi var klar kopplade jag bort vagnen och for hem och hämtade övriga tjejer. Bytte om, liftade med tjejerna för att hoppa av vid Kulturstjärnan där Sven pratade ungdomsfond och filmen om Gnarpsvilje-projektet visades på biografen. Och vilken fin kvalitet det har blivit på utrustningen där nere. Superbra filmduk och ljudet skiljer som natt och dag. Efter filmen köpte vi fika och hade trevligt i Kultis cafeteria. Kulturstjärnan kommer att köra lite filmer och sälja fika fortsättningsvis, det ser jag fram emot. Hann med god marginal ner till pingisspelarna på Gnarpsviljan och höra så att allt var ok inför seriehelgen. Tre lag i olika serier ska iväg då. Sen en promenad hem för att ge hästarna vatten och gå med hunden. Det är väl underbart att det går och göra så mycket kul på en enda kväll. Fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0