Regionsfrågan Enkät

Gå gärna in på min logg på Facebook. http://www.facebook.com/#!/questions/10150410072037389/?qa_ref=na&notif_t=question_answer Där gör jag en liten enkät om vilket av våra grannlän du helst ser som sammarbetspartner i en framtida storregion sett ur vårt kommunperspektiv(Nordanstig). Välkommen att tycka till. Jag redovisar utfallet här om en vecka.:) Du har också möjlighet att rösta här nere på bloggen. Men den omröstningen tar jag inte lika allvarlig på då jag inte vet om det är kommuninnevånare som röstar.

Kommentarer
Postat av: Kröpen

På Facebook har just nu 16 personer svarat Västernorrland. Och en person en egen regionskommun. Övriga alternativ inga röster. Jag blir jätteglad att hlöra era åsikter. Tack!

2011-11-12 @ 13:54:25
Postat av: Kröpen

Just nu på Facebook. 3 röster på Uppland. 24 på Västernorrland. 1 på alternativet egen regionkommun. Dalarna ingen röst. Gå gärna in och rösta.:)

2011-11-13 @ 10:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0