Datum för Gnarps-Rundan




Inte för att jag vill tala hösten så här i midsommartid. Men jag vill bara meddela datum för årets Gnarps-runda på cykel (37 km). Den kommer att köras lördagen den 3 september. Nytt för i år som pilotprojekt är att om intresse finns för ett riktigt kraftprov i löpning kommer jag samma dag att märka upp ett helmaraton där man förutom Gnarps-runde sträckningen springer upp en sväng i Haddäng (Kalla det gärna Gnarps-Maraton om ni vill). Om några tappra anmäler sig får man tillförlita sig på egen langning av vätska och mat. Förutom att det i Norrfjärn erbjuds fika. Men fler av byarna längs vägen kanske hänger på. Start och mål sker som i fjol vid Kenny Hanssons kapell i Böle. Så nu har ni nått att träna för i sommar.:)



Kommentarer
Postat av: Kröpen

Löpmomentet får heta Gnarps-maratonprov tror jag.:)

2011-06-17 @ 09:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0