Bakrutedekal.



Skulle den här kunna funka som bakrutedekal. Satt och pysslade lite ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anders

Ser jäkligt bra ut. Jag har varit rädd om min tröja (som har samma snygga stiliserade hälsingebock) och ska undvika vittvätt 90 grader i det längsta.



Du har reklam för behandling mot celluliter där en pulla är klädd i nån tajt dräkt, mitt i din blogg. Är det nån lokal firma?

2011-08-04 @ 22:07:19
URL: http://fornojsampappa.wordpress.com
Postat av: Kröpen

Jo det är lite på det temat. Men jag vet inte om nog är djärv nog att sätta den på bilen. Reklamen ja. Här ramlar det in all möjlig reklam så länge jag inte betalar och gör bloggen reklamfri. Vilken reklam som visas är lite på det tema jag bloggar.:)

2011-08-15 @ 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0