Gnarpsidrotten.

Jag har ju en litet idrottsblogg med tillhörande kollektiv som jag har valt att kalla för Gnarpsidrotten. Där har jag försökt att samla in länkar från Gnarps föreningarna och även föreningar i grannbyar. Bokningen till idrottsanläggningarna och de klubbar som driver dem finns oxå där. + Att ungdomsfonden oxå fick en egen sida där. Vill du skriva där kan du få ett eget login. Det finns några medlemmar idag. Maila mig på [email protected] eller på [email protected] En önskedröm vore att kunna ordna lite motions aktiviteter och serier i div sporter. Ex pingis. Gnarpsrunadan på cykel i höstas är ju en bra aktivitet. Dvs som gamla Korpen men på vårt eget lilla sätt.:) Kanske kunde vi i slutändan få till ett gemensamt kansli under verksamheten. Ett samverkans projekt mellan Gnarpsföreningarna under föreningsrådet skulle vara kul. Adress till sidan: www.gnarpsidrotten.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0