Glad Påsk alla underbara.

Glad Påsk alla underbara människor. För allvarligt. Vad jag är glad och tacksam att jag förmånen att bo och verka i den kreativa miljö som Gnarp erbjuder. Visst, allt är inte så perfekt och vackert. Men utveckling behöver inte vara vacker. Det är trivseln, samvaron och att få utlopp för kreativiteten som är det viktigaste. Mycket är bra här, men allt kan bli ännu bättre. Och det kommer att bli ännu bättre. Föreningsrådskvällen på ridklubben var toppen. Vilken entusiasm. Och kom ihåg att ta med de yngre och äldre generationerna i det ni gör de bär på ovärderlig kunskap. 

Totalt stjärfritt ute. Men det kommer det inte att vara på NIF-Gårns bonade trägolv i morgonbiti då KM pingisen drar igång. Juniorerna kör igång 10.00 och Seniorerna KM+motionsklass startar 12.00. Välkommen vem du än är. Vad du än är.:)

Jag kör av en låt oxå som jag blir störtglad av när den kommer på radion på jobbet just nu.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0