Snabbsumering av helgen.

Helgen är över innan den börjat.:(
Fredagkväll hade Fanny hoppträning på klubben för Pia Eriksson, vi var förstås där. Sen drog brudarna på myskväll med US(ungdomssektionen) Hemma satt Carina och jag alldeles ensamma.:( Snyft. Nåja svärgubben dök upp och vi kollade på The Boat that rocked. Dvs, den del av filmen som jag sov mig igenom i torsdags.

På lördagen var jag och jobbade på föreningen säckens skolgårdsprojekt. Tjejerna är ur duktiga och deras sambosar och män oxå. Jag var nog åldermannen där tror jag. Hua! En gång vara Carina och jag väldigt unga föräldrar nu tillhör jag de äldres skara, sånt är livet.:) Hamnade i en grupp som monterade en gungställning vi hade väldigt trevligt och fika och hamburgare serverades. Igår em bjöd farfar och farmor på middag, härligt och vi kröp i säng i hyfsad tid.

Idag söndag, upp vid fem och sen vid 6.30 bar det iväg till Bollnäs för lagtävling, Dressyr Div 2. Amanda red morgonklassen oxå. Då var hon inte nöjd med vare sig häst, sig själv eller poäng. I serieklassen Lätt:B samlade både hon och Milina sig och fick till en fin ritt hon var rätt nöjd med, 57.58% och slutade på sjätteplats bland D-ponnyerna individuellt Vi blev jätteglada , speciellt som det hade gått trögt i morgonklassen. Och faktiskt. Amanda, Emelie och Idas resultat räckte till en delad fjärdeplats i lagomgången med tre lag bakom sig. Och det var starkt jobbat då Gnarp bara hade tre ryttare, då man får ha fyra och räkna de tre bästa ekipagen. Superbra jobbat tjejer och jag ser redan fram emot nästa omgång i Söderhamn. Ikväll cyklade jag med Fanny och Twinkle runt åt Norromå, det blev en finfin cykeltur.

Jaá underbart är kort. Natti!

Kommentarer
Postat av: Catherine

De är så superduktiga tjejerna, jag är imponerad över deras målmedvetenhet :)

Bra jobbat i helgen, mkt bra!



Om man ens hade hälften av dessa tjejers energi och visioner så skulle man vara nöjd :)

2009-09-14 @ 00:42:20
URL: http://blog.kulturboa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0