Det blev klart.:)

Kommunistkollektivets nya bro. Nu återstår bara att renovera brokvisten och resten av huset oxå.:) Men jag är nöjd som fick den färdig före vintern. Farbror Rolf och jag gör det vi är bäst på, hänga i solen.

Jaha då var den här helgen tillända. Tiden har mestadels gått åt till att färdigställa bron och jag är i det närmaste färdig. Bara lite markutjämning återstår. Arbetsveckan rann iväg och avslutades med after work i fredags. Trevligt. Efter after worken hem på cykeln och in på Hälsingemarknad i Glada Hudik med Fanny och Carina. Det gick väl iväg lite kosing, men tyckte ändå att vi hittade bra grejor. Tjejerna köpte neoprenjackor och Fanny fick sin älskade sockervadd. Annars var det väl godis och lite andra småprylar. Lördag, snickra, snickra, snickra och på kvällen Bergegården med Nizze. Vi hade jättetrevligt. Kanske lite folk, men kul ändå. Det hade nog fått rum en 30-40 till på dansgolvet. Det bästa är att det går att snacka med folk speciellt då jag börjar bli halvdöv. Local Heroes gjorde ingen besviken. Och idag skruvade jag klart, städade och eldade. Och vädret var ju kanon så det gick ju tom att sitta ute och fika på däcket. Nej nu är det bara sängen som återstår natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0