Längtan efter vår.

Nej nu får vintern ge sig. Som det har kännts den sista månaden har det har det bara varit en enda lång kamp för att överleva i snömoset. Visst har det blivit varmare men än så länge är det bara att mata in pelletssäckar i pannan.

I helgen hade vi sista sammandraget i bordtennis här hemma för säsongen. Det var också säsongs finalhelg för vårt division fyra och sex lag. Division tre har ett sammandrag kvar. Ett lag har tydligen dragit sig ur så det är ett lag vi behöver ha bakom oss så det kan gå vägen.

Jag köpte en ny bok i Ica Stjärnans bokrea kartong. "Tills jag finner dig" Skriven av John Irving utgiven 2006 tror det var hans senaste. Irving är ju min husgud och av att döma av det lilla jag hunnit läsa så ser det riktigt lovande ut.

Till helgen tävlar bägge tjejerna. Amanda rider dressyr i Söderhamn och Fanny hoppar här hemma. Här uppstår ett litet problem för första gången. Carina och jag måste splitta oss. Vem ska åka till Söderhamn och vem ska vara hemma. Ja det får vi klura ut under veckan, det löser sig nog.:) Annars har ungarna sportlov och det har de verkligen gjort sig förtjänt av.

Och det bästa av allt på fredag är jag ledig. Härligt!! Kanske dyker solen upp på fredag och skoterspåren ligger öppna för skidåkning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0