Lång men rolig dag.

Ja då är jag hemma igen då. Efter en himla rolig dag. Först hantverksdag i Norrfjärden med hästskokastning. Och träffade massor av gamla bekanta, kul kul. Efter middag hos mamma och pappa var det dags att stå i inträdet på Mid Sweden nats. Också det kul. Dom flesta var väldigt mycket trevliga. Efter det blev de några cider medans Sigge Hill höll låda. Massor med trevligt folk. Efter en hamburgare och en Loka beslöt jag mig för att knalla hemåt En väldigt fin natt måste jag säga. Visslande och otroligt nöjd med dagen strosade jag hem. Nu sitter jag framför datorn med en mugg snabbkaffe och en smörgås och försöker summera dagen och jag tror inte att det kan bli mycket bättre :) Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0