Jaha då var det natt igen.:)

Idag var vi på Sundsvalls Lantliga med Fanny och Twinkle. Hon red en Lätt:D och en Lätt:C. Vi hade hoppats på en fullföljd runda och det fixade dom med råge. Gick i igenom Lätt:D med bara ett tidsfel. Det var inte vanlig clearround utan en omhoppningsbana skulle ridas efter grundomgången och det var på omhoppningen tidsfelet kom. I Lätt :C blev det stopp på hinder tre och hon gjorde en snäll avglidning. Huvudsaken att hon inte slog sig. Överhuvudtaget var hon nöjd då C´n är lite överkurs än. Trevlig dag och flera duktiga Gnarpsekipage.:)

Behöver jag säga att vi badade i Åstjärn idag oxå.:) Fanny och jag. simmträningen fortsätter och varmt i vattnet som bara den.

Ikväll har vi varit på skäret och fikat. Finkväll.

Hade jag inte haft ett sånt härligt munsår har det definitivt blivit puben på campingen ikväll. Men bara jag ler stort blöder jag som en gris. Jag har väl trynfalats med nån ruda uppe i tjärnen, därav såret.:)

I övrigt har jag försökt satt mig in i textmaterialet om kommunens Vision 2020 idag. Vet inte om jag blev nått klokare. Ni kan läsa mina funderingar på forumet. Se länk här under.

Natti!

  www.gnarpcounty.egetforum.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0