Inget särskilt.

Sov överraskande länge i morse. Kan ha varit för att Amanda beställde väckning till klockan sex för att hon skulle följa med Emielie till Matfors på dressyr. Jag somnade så fort hon hade satt fotsulorna i golvet. Hon gjorde nog tre tappra försök att prata med oss men det var lönlöst.:)

Gjorde det för lördagarna obligatoriska V75an. Ingen vinst så klart och 36 kronor fattigare. Sen bar det av till Nackstabadet. Det enda stället med humant badvatten enligt Fanny. Ja OK enligt mig oxå.:)
 
Väl hemma brände vi lite kött och majskolvar på grillen, Kokt färskpotatis i klyftor grillade i ugn till. Hämtade hem Amanda och det var helt OK att sitta ute +++++.

Sen gjorde tjejerna iordning hästarna. Carina,jag och Zimpan följde med dem på en skogstur. Det blev lite markarbete i ridhuset oxå.

Tog en cykeltur med fixien när jag kom hem. Svängde förbi Gunsan och det skulle jag inte gjort. När han fick prova mitt skötebarn trampade han loss bakdrevet från svetsen så det gick runt, runt. Occchh vad jag hatar snigel. Typiskt Gunsan, han ska aldrig mer få prova min cykel. Dessutom ska jag berätta för pappa oxå.:) Äääh skämt och sido jag förstod att det skulle hända. Jag är tom glad att jag slapp trampa loss det. En olycka har ju kunnat hända och vad bra att folk ställer upp som försökskaniner på mina prototyper.:)
 
Idag vet jag inget om. Amanda ska iväg med Emelie på Stovisning på Bergsåker. Kanske hamnar vi där, natti.

www.gnarpcounty.egetforum.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0