V75 tipset, nu även på bloggen.

Efter att ha teroriserat  Gnarsp.coms läsare en tid löper jag nu linan fullt ut och ger Er V75 tipset även här på bloggen på Gnarp.org. Jag har inte rosat marknaden sen starten men tre femmor har det blivit allt som allt. Varsegod.:)

I morgon springer de små pållarna på V75 igen. Lördagens tävlingar körs på Halmstad. Eftersom ingen prickade in sjuan förra helgen så är det desutom jackpot omgång. Nu tror jag inte det här systemet räcker för det. Men en liten matlapp eller i bästa fall en semestervecka skulle det räcka till(kanske). Det blir ett ganska tråkigt system där jag ändå bla. kryddar upp stor favoriten i avd 1 + någon annan intressant häst :P

Avd 1. 1, 4
Avd 2. 3 VITESSE SÖNDERVANG
Avd 3. 7, 10
Avd 4. 7 CARMEN LAUNCHER
Avd 5. 1, 4, 8
Avd 6. 4, 6, 7
Avd 7. 5, 10

Eftersom jag är på god väg att ruinera er så tar jag det lite försiktigt. :P Det ska vara roligt att tippa oxå. Systemet är på 72 rader och kostar 36 kronor att lämna in. Lycka Till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0