Skidtur med Zingo.



Idag visade sig Kung Bore vara på sin bästa sida så jag och Zingo tog en skidtur hemmavid.
 




Mysigt med ett snöbad.



Anders Söderlind den äldres lada tronar på högsta punkt längs skoterleden.



Den kan nog vara lite Amerika inspererad från Anders studieresa i staterna vid 1900-talets början.



Landmärket granen efter skoterleden är numera helt död.



Snart hemma igen.



Jag ville ju åka längre för Guds skull.



Hästarna var nyfiken på oss när vi kom hem. Imads grimman sitter på sniskan. Milina tar skydd bakom. Ross såklart vid balen.

Kommentarer
Postat av: Nizze

Härligt egentligen! Jag minns faktiskt inte när jag själv senast använde skidor ...

2009-01-31 @ 21:52:33
URL: http://www.gnarsp.com
Postat av: Kröpen

Ja, det är underbart. Jag vill slå ett slag för dom små äventyren. För att inte tala om de stora som vi har möjlighet till. Hela det stora skogsområdet som inkluderar Åstjärn och Åsvallen. + Om vi vill ännu längre. Har vi möjlighet att ta sig vidare därifrån långt upp i Hassela skogarna.

2009-01-31 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0