Jaha,ja:(

Ja då lyckades jag bli sjuk igen då. Och det var inte dåligt heller vad influensan brassade på. Kände inte ett dugg förr än 8 på kvällen men sen small det bara till.  Jag vill inte ens veta temperaturen under natten mot torsdag. Och igår var det väl ryggläge mest hela dan. Kritikerna menar väl att det beror på för mycket cykling men jag hoppas att det var en liten släng av influensan jag är vacinerad emot för idag är jag mycket piggare.

Efter att ha  vinkat  av tjejerna, plockat undan frukosten och duschat kikade jag in i videoskåpet. Och direkt hittade jag Life of  Brian. Jag hämtade ner den gamla VHS spelaren från vinden, gjorde kaffe och micrade mammas bullar. PERFEKT! Och vad bra den är. Speciellt den där helt idiotiska sekvensen när Brian flyr från rommarna, hoppar från ett torn och faller rätt ner i en rymdfarkost och hamnar i en eldstrid uppe i rymden, de blir träffade och av någon konstig anledning krachar på exakt samma ställe han skulle ha landat när han hoppade. För och inte tala om allt annat Bibliskt som avhandlas.

Det är tur att jag är piggare för jag har blivit helt oduglig på att gå hemma känner jag. Speciellt då det inte går att göra nått vettigt utan bara vänta. I kväll rider Amanda för Mattias Jansson i Jättendal hos Anna, det skulle ha varit kanonkul att titta på. Men jag får hålla mig borta från iskalla ridhus i helgen och satsa på en comeback på jobbet på måndag.

Over and out/som dom säger.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0