Innekväll.

Sen jag kom hem från jobbet har jag knappt stuckit ut näsan. Vattnade och släppte in hästligan. Bjöd kaninerna på vatten. Det tar inte lång tid innan flaskorna fryser så jag brukar sondvattna dom lite genom att trycka på flaskorna. Fyllde pellets i tunnan och där hade det försvunnit en hel del. Inte konstigt med tanke på kylan. Sen har det varit soffan i olika ställningar. När Let´s dance började fick jag tom sätta mig på en standardstol för jag var så nersutten. Det blev tacos till middag, som jag nästan höll på missa då jag kollade på youtube klipp med Gunnar. Vår favorit blev när stackars Iggy Pop sjöng Passenger.
Nu har jag avlagt V75 tipset på Gnarsp.com. Stackars tippare, men i morgon kommer vinsten. Det svär jag på.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0