En blunder händer så lätt.:)

För mig alltså.
Måste bara få berätta.  Förhållandet mellan Mina och Carinas blunders måste vara 1000/1. Dvs gör jag 1000 blunders har Carina gjort en.(knappt) Men i kväll hände det. Blixten slog ner:) Amanda, Fanny och jag hämtade Bosse nere hos Emma. Amanda brukar låna honom ibland på måndagsträningarna på klubben. Kul att rida ridhäst. Carina gick upp med Zingo. Zingo blev förpassad till bakluckan och Carina lånade bilnyckeln. Sen tänkte vi inte mer på det. Fanny och Carina frös och promenixade hem. Amanda blev klar med lektionen och jag vaknade med ett ryck i cafeterian. Somnar jämt på måndagar. Amanda rider 19.45 och 4.30 är en tidig tid att kliva upp på mornarna.:) När jag gick och hämtade transportskydden hittade jag inte bilnyckeln. Onej, jag har tappat den. Då kom jag på det, Carina hade gått hem med den i fickan. Konstigt nog blev jag överlycklig.:) I triumf ringde jag hem och frågade med min mesigaste röst. HiHi vilken känsla. Äntligen har det hänt, Carina har gjort nått som bara jag kan göra. Nu gör ju jag sånna här grejer hela tiden. Men jag klagar inte om det blir lite variation ibland. Hoppas jag hinner suga på den här karamellen några dagar. Men imorgon klantar jag väl till det igen, som vanligt.
Godnatt Jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0