Skönt och bara vara ledig.

Jaá det har blivit torsdagen den 25/5 och halva året har snart gått. Inga större orosmoln på himmeln för tillfället. Har fixat och planerat med pingisen under några dagar. Skissade på ett sponsorbrev, Har kopierat lappar för brevlådor och gjort en enkät till våra pingisspelare. Ex. Vad vill var och en med sin pingis och vår gemensamma verksamhet. Jag ställde upp tio frågor gällande träning, ungdomsverksamhet, penning anskaffning och ambitionsnivå. Kort sagt när spelarna ska fylla i enkäten kommer dom att få dåndimpen eller skratta ihjäl sig. Varför detta? Jo det är bra om alla på ett ungefär är överens om vilken verksamhet vi ska ha, så att inte sektionen drömmer om en verksamhet, och spelarna vill ha en annan. Har också tittat på om det går att starta en ungdomssektion i Norrfjärn. Har pratat med några som tycker att det är en bra idé och viktigt för föryngringen. Carina letar fortfarande en sadel till Calle och vi har fortfarande en sadel till salu. Knepigt med sadlar men det underlättar när dom passar.
Nej. dags att sova. Jo mina odlingar står i missväxt. Jag har allt annat än gröna fingrar. Men jag ger inte upp.
Natti Kröpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0