Nu börjar arbetsåret, hoppas jag.

Efter en efterhängsen förkylning och Julledighet är det äntligen dags att få lite struktur på vardan igen. I morgon går cykeln mot Tjärnvik för första gången sen 5 december då influensan slog till. Kan du inte cykla på jobbet är du sjuk och bör ta det lugnt. Cyklar du på jobbet vintertid är du väl också sjuk på nåt sätt, men det är mer en sjukdom av obehandlingsbar art.:)

Var på min arbetskompis Oves 50 års hippa i helgen (måndag kväll). Kanonkul, bra mat och vilka musiker Ove har i sin bekantskapskrets. Vi bjöds på en varierad helshow. Med Ove som komplett Elviskopia. Har redan ångest hur jag ska matcha det där på min 50 årsdag fast den ligger åtta år fram i tiden. Hursomhelst Jättetack! Ove.

Efter själva kalset var jag ju inte pigge, piggelin i morse men jag kom igång och hängde med tjejerna på Trettondagsshow på Östanbräcks rid och ponnyklubb. Kanon även det. Och Gnarp lyckades efter många om och men slå Hudiksvall i gymkanan. Bra jobbat tjejer. Förutom det bjöds vi på många roliga uppträdanden. ex maskeradhoppning,  kadriljer och ridskoleuppvisningar. Fika fick vi också på inträdet.

Kort sagt en kanon bra trettondagshelg.

Anders

Kommentarer
Postat av: Nizze

Cykel fortfarande. Du har väl värmeslingor i sadeln? s

2009-01-08 @ 09:37:21
URL: http://www.gnarsp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0