Tankar kring stugservice.

En av de saker jag har tänkt mig kunna göra om jag inte hittar nått stadigt jobb efter Tjärnvik vore att starta en Stugservice iaf som delinkomst. Stugservice? vad gör en sån. Jo ungefär som Vemdalens stugservice erbjuda fritidshusägare städning, tillsyn, reparationer, vedanskaffning, uthyrning och andra tjänster. Vet inte vilket område jag skulle verka inom, hela kommun, kusten Sundsvall-Hudiksvall eller nått. Är det någon som tycker det här är en bra ide eller vill komplettera sin verksamhet med den går det bra att låna och använda den. Jag ställer gärna upp och jobbar den dan det blir aktuellt. Har du tips och idéer kring det här vore det kul om du hörde av dig till mig. Maila [email protected] eller ring 073-810 47 12. Skulle det bli verklighet tror jag den får heta Åhsens Stugservice.:)

Länk till Vemdalens Stugservice: http://www.vemdalensstugservice.se/easye/bokning/default.asp?AcP=qs12&SBid=1&laid=1&mobil=0&HttpSite=0&dcur=SEK&SeNg=1&pageid=365&tree2itemsId=2923

//Kröpen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0