Trettondagsafton



Snön fortsätter rasa ner över countyt. Vi hann väl i princip få undan efter förra svängen innan det är dax igen. Hursomhelst skönt med lite helg igen. Trettondagsafton i bästa Shakespeare stil. För oss som är ledig på fredag är det här Julens topphelg med flest lediga dagar. Annars har året börjat lugnt. Politiskt är det fortfarande ett slags dödläge samtidigt som det rullat igång. Pingisen stampar igång och Fanny har tränat två kvällar hoppning den här veckan. Tjejerna eller Carina mest kom på för några dagar sen att jag börjat likna den här mannen. Vet inte om jag ska känna mig hedrad eller.... Samt att jag ärvt mormors små ögon.:)





Tja gubbat till mig har jag nog gjort, det erkänner jag. Men det är mycket som är roligt oxå. För roligt till och med. Här är en bild från en sammanställning av verk i en artikel under namnet The Art of Warefare. Både frän och rätt förskräcklig samtidigt. Natur möter antinatur. Här är länken till fler av bilderna. http://www.huffingtonpost.com/kisa-lala/the-art-of-warfare_b_803383.html



 

I morgon ska jag försöka komma ut och leta utterfatt som mormor skulle ha sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0