Kom ihåg tombola och lite annat strunt.

Glöm inte att besöka Gnarps Ridklubbs lotteri på Blågården på skyltsöndan. Där träffar du bla tomtarna Börje och Rune och andra glada människor. Jag slår på trumma för det här idag för i morgon åker vi på Stockholm horse show och är tillbaks på söndag. Det ska bli supertrevligt. Gillar atmosfären och alltid lika roligt att gå på mässan för en inbiten nörd. Nu är jag ju insnöad på rätt många saker både bildligt och bokstavligt. Nordanstigs-Fronten som jag är medlem i har bytt namn. Det nya namnet är föreningen GNARSP kort och gott. Besök vår nya sida på Gnarp.Orgs wiki. http://gnarp.org/wiki/index.php/F%C3%B6reningen_GNARSP Välkommen som medlem och skriv gärna en rad i gästboken. Tänkte oxå riva av fredagslåten redan i kväll. Håkan Hellströms "Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din" Håll till godo och ha  en trevlig och förhoppningsvis regnfri helg.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0