Gnarp County forum.

Nu har Gnarp County ett alldeles eget forum. Då jag gillar forumformen skarpt och inte hade något annat Gnarpsforum att tumla runt på så snickrade jag ihop ett eget förra lördan. Jag hittade en hygglig mall och satte upp lite kategorier. Väldigt likt Orgens gamla forum, men det är ju det jag är van vid också. Nizze har hjälpt mig med en logga, länkar i sidfötter och däruppe också förstås youtubestödet. Tusen tack Nizze! Forumet är annars väldigt enkelt och helt reklam finansierat. Till forumet hör också en kalender, döpt till Gnarps Almanackan. Annars är målet ett snällt, roligt forum där du också kan ge och få information om ett och annat.
Välkommen att läsa och skriva. Har du nån fråga eller förslag skicka den till [email protected]

Länken till forumet är. www.gnarpcounty.egetforum.se/  Eller följ länken här i bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0