Semesterperiodens finaldag.


Ja då blev det semesterperiodens sista dag iaf, fast jag försökt hållt emot. Sov väl halvlänge, inga problem nu när tjejerna blivit större, dom reder sig själv. Jag hann inte mer än upp så gav de sig iväg med hästarna. Bosse har sovit över (en häst alltså) när Emma var och kollade in Falsterb horseshow. Alltid lika kul att låna honom han har ett hjärta av guld och är snäll med Amanda, kanske lite busig med henne ibland bara. 



Som alla andra dagar stod bad på schemat. Åstjärn idag igen. Fannny, jag och Rolf. Alla var i och Fanny simtränade. Jag tror inte jag badat så mycket nån sommar på tjugofem år eller nått. T.om jag rör mig bättre i vattnet nu. Kan trampa vatten rätt bra nu och ryggsim. Fast blir det en riktig kallsup infinner sig lite lätt panik. Några gulliga mini-ankor (doppingar kanske) ville vara med på bild, men då ville inte batteriet i kameran vara med längre tyvärr.:(



 

Åstjärn beach med Gnarps varmaste badvatten.


Imorgon ska vi till Sunsvalls lantliga på ponnyhoppning med Fanny och Twinkle.  Håll tummarna.


www.gnarpcounty.egetforum.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0