Måste livet vara så här, tar det inte slut snart....

Ja det frågade sig en av mina tidigare arbetsgivare och i hans fall var det kanske förståeligt ibland.:)
Hej alla urfasade semesterhängare förresten. Vi har kommit fram till dagens höjdpunkt surftimmarna eller småtimmarna som normalt folk skulle säga. Idag har jag startat min sista semestervecka. Jag kanske har än mer semester den här veckan då Carina börjat jobba. Nu kan jag odla alla later och olater. Hmm, mest olater.

Men vissa saker ska ju planeras. Jag visste mycket väl att Fanny hade hoppträning för Pia Eriksson den 13/7. Jag hade själv skrivit in det på ridklubbens hemsida. Och när Holma frågade mig om vi kunde ta ett pingismöte på måndag den här veckan, sa jag att det gick alldeles utmärkt. Jag har semester och har INGENTING för mig. Problemet var att idag (nu igår) var det måndagen den 13/7 och Carina har börjat jobba och kommer hem klockan 17.30 och Fannys ridgrupp startar 19.00 och mötet 18.00 och 17.30 ska jag vara på klubben och bygga och jag har ingen bil och jag måste hjälpa Fanny med Twinkel. No I did´t again! Dubbelbokning fast jag bara hade två aktiviteter att koordinera på en hel vecka.

Så här brukar det oftast bli. Jag blir så trött.:) Ok det löste sig fint. Grabbarna flyttade fram mötet en timme. Amanda ryckte in och byggde. Jag hjälpte Fanny med Hästen och promenerade upp med dem. Carina hann hem och åt. Fanny kom upp i god tid. Carina kom och tog hand om Fanny och jag kikade lite på gruppen före och stack iväg på mötet vid 18.45. Pingismötet var trevligt och vi blev klar så att det timade att jag hann upp på ridklubben och ledde hem Twinkel och vi gick hem och eldade. Fanny fikade och åkte med Carina hem. Fanny bjöd även sina ridvänner på tårta ikväll då hon agerade plog förra hoppträningen. Men det ombesörjde farmor och farfar.

Så tack alla som står ut med mig och räddar mig när jag ställer till det.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0