Vilken rutinmänniska jag är ändå.

Nej, jag avvek inte från tidigare upptrampade stigar. Så nu sitter jag här mätt och belåten.  Vilket otroligt väder vi har om man räknar bort all blåisen. Hade medvind ända bort till Tjärnvik i morse. Super. Mitt på dan kom solen fram och då tog jag itu med en uppsprucken ströbunt  som fått väntat under kallperiden. Solen värmde faktiskt lite. På hemvägen var det motvind så då var det bara att stå på pedalerna, men vad gör det när ljuset återvänt. Skjutsade nyss Carina på ett möte. Nu har jag hakat på hästfinkan och ska köra upp Amanda på klubben. Dom hade en plats ledig i en grupp ikväll och det tyckte hon lät bra. Det tråkiga med vädret är att jag hade hoppats på skidåkning nu när jag blivit frisk. Och nu finns inte ett snökorn kvar knappt:( Typist, som Tumult skulle ha sagt.
Måste fixa en tjuga så jag kan fika på klubben.:)

Fast jag har inte helt släppt tankarna på Spanien 8)

Kommentarer
Postat av: Scaramanga

Skönt att höra att det inte bara är jag som är en rutin människa :)

Hoppas du hittade en 20:- så du fick fika

2009-01-12 @ 20:29:04
URL: http://scaramangasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0