Synd, men hurra!

Eftersom jag fortfarande är rätt liten så får jag fortfarande present av mamsen och pappsen. Det tycker jag om. Farbror Rolf och Svärgubben kom med Full-Keno rader. En sorts Keno lapp med alla kategorier. Och minsann blev det inte nästan 700 kronor på dem. Det lite tråkiga var att jag var bara en nuffra från 12.000 kronor,  vilket jag alltid är i behov av. Men jag är väldigt nöjd med den  femhundring det iaf blev i den kategorin.

Trots att jag förökt på trav i hela mitt liv är det ändå Kenon som gett bäst utdelning efter arbetsinsatsen. För att hitta på några nummer är ingen större ansträngning och vinstchansen är förhållandevis bra. Sen är det väl ingen större ära bland spelare i allmänhet precis, när vinsten på Keno kommer,  som när det är på trav. För att inte tala om Kungen, dvs Kung-keno. Men en vinst är alltid en vinst och det kan göra mig så glad, fast jag spelar de hjärndödas spel som min bookmaker Mr MP säger.:)

Annars var det en lugn fin kväll med tacos och tårta till efterrätt. Stackars Fanny är jätte förkyld jag lider med henne. Orkar inte äta alls. Hoppas hon är piggare imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0