Friday I'm In Love

Måndan: Suger
Tisdan      -II-
Onsdan    -II-
Torsdan   -II-
Men på Fredan är jag kär.:)

Äntligen, fredag imorgon efter första hela arbetsveckan. Det jag skrev nyss var väl lite överdrivet. Måndan är det kul att träffas på jobbet och bla berätta om helgen. Tisdag, Onsdag transport. Torsdag, hoppet tänds. Och Fredan. Ja, jag sa det just. Köp inte en bil som är tillverkad på Tisdag, Onsdag eller Fredag.:) Endera är hjärnan avslagen eller som på fredagar, ur funktion.

Kvällen ska tillbringas på ridklubben. Amanda rider 18.30 och Fanny lektionen efter. Bana ska byggas och mysigt att sitta och fika, babbla (enligt Fanny)och titta. Fika var förövrigt det enda jag gjorde enligt Carina under hennes tid som aktiv. Det var bara att gå till cafeterian om jag var borta.:)
Synd att det blev så kallt. Hade inte öronlappsmössan idag utan mössa, nivå 3, så gissa om det var kallt om örsnibbarna vid Ystpåbackan.
Nu ska jag koka kaffe och sticka ut och heja på tjejerna i stallet och bära grejor till bilen.
Torsdag kvällen är oxå bra för att det går att ta lite av sömnkontot och  stanna uppe lite längre och se nått på TV. Men....kommer ihåg i höstas då jag försökte se  Californiacation på torsdagarna. Det enda jag fick se var Arkiv-X och vaknade 00.30 med stel nacke. Omöjligt att hålla sig vaken.:)
Vårda Fredan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0