Första hela veckan. Nya rutiner kanske.



Nu är det ju nytt år och jag kanske skulle bryta av den grå vardagen och ändra rutinerna lite. Istället för att cykla till Statoil och investera slantarna hos ATG i morgon eftermiddag skulle jag kanske ta höger vid Gingstavägen och på Engelskt vis styra mot Bergegården. Invstera pengarna i, tja några cider kanske några shoots osv. Vad roligt det kunde bli. Diskutera lite med Benke om livets små hemligheter.:)
 

Sen skulle jag komma hem på lyran vid halv 9 tiden lagom till hästvattning och intagning. Somna med skona på och kliva upp 04.45 och istället för mat stoppa en Gnarpskvarting i matsäcksväskan och ta höger mot Spanien när jag ska över E4 an på tisdag. Jaá tänk. Va imponerad tjejerna skulle bli, och mamma.
Det är nog säkrast att jag tar ett stadigt grepp om styret imorgon.:)

Kommentarer
Postat av: Nizze

Låter häpnandsväckande skönt!

Hur många blir vi?

2009-01-12 @ 14:52:30
URL: http://www.gnarsp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0