Sverker, en man jag saknar.

Nu är det ett tag sen Sverker slutade skriva i ST. Tidningen har blivit sämre på att rapportera från vårt område, det säger sig själv. Men det är inte det som är det värsta tycker jag. Det värsta är att jag känner en avsaknad av granskande journalistik Det är svårt att slappna av då jag hela tiden går omkring och är rädd att missa något viktigt. Nått som kan ha betydelse för själva livet. Ge oss en driven grävande journalist genast. Och Sverker, du var verkligen bra. 
Har någon annan samma känsla?

Kommentarer
Postat av: Holma

Håller med helt och fullt!

2009-04-30 @ 13:01:47
Postat av: Kröpen

Sverker arbetar med tidningen Godmorgon Nordanstig som går ut som bilaga i HT för närvarande. Men drömmen vore att när han pensionerar sig helt att han börjar blogga. Det vore nått att ha på Orgen det.:)

2009-05-01 @ 15:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0