Per från Moderaterna Nordanstig svarar.

Per från Moderaterna Nordanstig svarar på den information jag fick till mig från Lärarförbundets Nordanstigs manifestation i fredags, samt mina följd frågor. Gå till  http://www.vision-nordanstig.se/forum/ för att se vad han skriver ang de lagda varslen och mina egna farhågor. Fortfarande har vi inte fått något svar som ger en tydlig bild på hur skolorna kommer att organiseras till hösten.  Eller om någon enhet riskerar att få stängas. Men jag tycker Per från Moderaterna förtjänar all cred för att han ger sig tid att berätta och förklara sin syn på saken. Jag hoppas vi får fler svar av politiker och representanter för lärarkåren. Skolorna startar om fyra månader och både vi föräldrar och eleverna har rätt att veta hur den skola de återvänder till ska komma att se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0