OK, då tar jag Loggen då:)

Det här med loggen var ju roligt Hill. Visste inte att de fortfarande  höll på med loggen på Vaken. Lyssnade på den när jag gick kvällsskift. Vaken har oxå Sveriges bästa programledare, Peter Sundberg. Larry och Charlotta i morgonen får ursäkta. Tror att han är uppifrån norr nånstans. När Peter jobbade var det en fröjd att köra ut tidningar. Han brukade alltid avsluta programmen på morgonsidan med.  - Puss och kram, som mamma säger innan hon lägger på.

Jo en sak har jag och blogga om oxå. I morse hittade jag inte plånboken. Just ja i bilen som jag inte låste. När jag gick ut till bilen tänkte jag.Tur att vi bor så långt från civilisationen så att inte kriminaliteten når hit. Och naturligtvis hade jag fel. Samtidigt uppe i Byn var världens typer ute och tiggde bensin klockan sex på morgonen..Dom hade väl ramlat ett tefat eller nått.:)


Vad åt du senast? Köttfärslåda, skivad potatis och riven ost. Lite väl tunn vätska då jag gjort den på mellanmjölk. Lyckades med kryddningen för en gångs skull.

Vad skrattade du åt senast? När jag var ner och snackade med Holma på pingisen. En pingisgrej.:)

Vilket citat passar bäst in på dig idag? - Städning är det ultimata evighetsarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0